رهبر حزب اسلامگری تركیه: آنكارا و دمشق مراقب دام قدرتهای جهانی باشند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا ، كامالاك در پی سرنگونی جنگنده اف - 4 تركیه توسط سوریه امروز ( دوشنبه ) اعلام كرد كه تركیه و سوریه نباید در دامی كه قدرتهای جهانی برای ایجاد درگیری بین دو كشور پهن كرده اند، بیفتند و دو كشور را به خویشتنداری و اعتدال دعوت كرد.

رهبر حزب اسلامگری سعادت از تركیه و سوریه خواست كه از برداشتن گام های تلافی جویانه خودداری كنند.

وی گفت: در این برهه تاریخی از زمان تركیه باید با در نظر گرفتن پیشینه تاریخی و اهمیت خود در منطقه حركت كند.

كامالاك با ابراز تاسف عمیق از این موضوع افزود: به رغم سخنان مقامات آنكارا و دمشق در مورد هواپیمای ساقط شده تركیه هنوز نكات مبهم فراوانی در این ارتباط وجود دارد و باید با اهتمام فراوان نكات تاریك مرتبط با این موضوع روشن شود.

وی گفت: حزب سعادت نگران آن است كه پیش از روشن شدن تمامی ابعاد این مساله با واكنشهای فوری گام هایی برداشته شود كه دیگر امكان بازگشت وجود نداشته باشد.

رهبر حزب اسلامگرای سعادت با اشاره به افزایش بحران بین تركیه و سوریه اظهار داشت : بحران در روابط بین دو كشور با سقوط هواپیمای تركیه به سوی درگیری سوق داده می شود و در این مرحله نباید از بازی ها و طرح های مختلف قدرتهای جهانی غافل بود.

كامالاك افزود: امپریالیسم كه طرح خاورمیانه بزرگ را طراحی كرده است، برای ایجاد جدایی، تفرقه و اختلاف بین كشورهای اسلامی تلاش می كند و این حزب از ماهها پیش هشدار داده بود كه بیگانگان در تلاش سوق دادن تركیه به یك درگیری با سوریه هستند.

خاورم**2012* 230**‌1506





:: برچسب‌ها: مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: